.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موسوی: بايد به توليد ملي در صنعت و كشاورزي توجه كنيم

ميرحسين موسوي درجمع مردم همدان با تاكيد براهميت «آزادي انديشه» گفت:« آزادي مثل هوا و حق مردم است نه هديه‌اي كه دولت بخواهد به مردم بدهد، آزادي دركنار كرامت انساني، توسعه و پيشرفت و عظمت ايران را باخود به همراه دارد.»

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، موسوي درسخنان خود با بيان اينكه يكي از زواياي مهم در ارزيابي سياست‌ها اين است كه ببينيم آيا آنها به عظمت ايران كمك مي‌كنند يا نه؟ به برخي مشكلات اقتصادي موجود از جمله مشكل بيكاري اشاره كرد و گفت:« بيكاري موجب وهن ايران و ايراني است؛‌ما بايد به توليد ملي در صنعت و كشاورزي توجه كنيم، هنگامي كه توليد ملي نيرومند و مستقل باشد و كشاورزان و كارخانه‌هاي ما روي پاي خود بايستند به ايران پيشرفته كمك شده است؛ نه اينكه بازارها پراز كالاهاي تهديد كننده كارخانه‌ها باشد كه متناسب با سياست پيشرفت ايران نيست.»

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه گفت:« هرسياستي كه فرهنگ و ملت را تحقير كند؛ محكوم است. من شعار ايران پيشرفته با قانون، ‌عدالت و آزادي را طرح كردم كه با واژه ايران شروع مي‌شود؛ چراكه اگر ايران نداشته باشيم هيچ نداريم. ما نبايد ايران را فراموش كنيم.»

موسوي گفت:« با چه نگاهي كشت سير همداني متوقف مي‌شود و سير چيني بازارها را پر مي كند؟ بايد به كشور و مليت و اقتصاد ايراني علاقه داشته باشيم.»

موسوي در ادامه تاكيد كرد:« بايد به سمت ايران پيشرفته بازگرديم و ببينيم چه كسي واقعا مي‌خواهد به ايران خدمت كند و چه سياستي ايران را به سمت پيشرفت و چه سياستي ايران را درجهت عكس سوق مي‌دهد.»

نخست وزير دوران دفاع مقدس در ادامه با بيان اينكه سياست خارجي درست مي‌تواند به توسعه اقتصاد كشور نيز كمك كند، تاكيد كرد كه از اهداف اصلي هر ديپلماسي بايد بالا بردن اقتدار ملي باشد.

ميرحسين موسوي گفت:« ما مشكلاتي مانند تورم، بيكاري، ‌اعتياد و بي‌كاري براي زنان و مردان داريم و با اين وجود درحالي هوز نتوانسته‌ايم مسائل داخلي را حل كنيم، به دنبال مديريت جهاني هستيم.»

موسوي در ادامه سخنان بر لزوم توجه جدي به عزت مردم تاكيد كرد و با بيان اينكه «هر سياستي كه عزت مردم را هدف بگيرد محكوم است» به شدت از آنچه عملكرد انتخاباتي كميته امداد در توزيع پول به نفع يك كانديداي خاص مي‌ناميد انتقاد كرد و اين اقدام را در مقابل عزت مردم دانست.

موسوي گفت:« كميته‌ امداد براي كمك به مستضعفان تشكيل شده و كسانيكه كميته‌ امداد را اداره مي‌كنند اگر واقعا مي‌خواهند اين يادگار حضرت امام(ره) را حفظ كنند بايد سرنوشت كميته امداد را از مسائل سياسي جدا كنند.»

كانديداي دور دهم انتخابات رياست جمهوري در بخش ديگري از سخنانش گفت:« به ما حمله مي‌كنند كه چرا از رنگ سبز استفاده مي‌كنيد، ما از رنگ اهل بيت (ع) استفاده مي‌كنيم و اين عيب ما نيست، حسن ما است. عيب اين است كه كساني كه از امكانات دولتي و بيت‌المال براي خود ‌استفاده كنند.»

موسوي همچنين گفت:«مردم بايد آزادانه فكر و نقد كنند و حرف‌ همه را بشنوند. مردم بايد خود تصميم بگيرند و من مطمئنم كه مردم فهيم همدان خود تصميم خواهند گرفت. همدان مهد تمدن بشري و زادگاه ايران است و استان همدان استان سلحشوري، فرهنگ، سياست ، سرزمين باباطاهر و عين‌القضات و سرزمين سلحشوران خونين كفن است ما همگي ايران را دوست داريم و اميدوارم موج سبز پيشرفت ، دانايي و آگاهي در سطح ملي گسترش پيدا كند.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.